
Kategorie
Producent
-
A-parts (2)
-
Agrifilter (4)
-
AUTOLITE (1)
-
BEPCO (1)
-
BKT (1)
-
BUTLER ENGLAND (3)
-
CLASSIC PARTS (5)
-
Expert Agritrack (1)
-
Ferguson (12)
-
FLEETGART (3)
-
Ford (43)
-
JOHN DEERE (1)
-
LUCAS (10)
-
Massey Ferguson (5)
-
NARVA (3)
-
NOZZILE (1)
-
OSRAM (1)
-
PRESTOLITE ELECTRIC (2)
-
Spacodiesel (1)
-
Sparex (36)
-
SPENCO (14)
-
STANDARD MOTOR (1)
-
URSUS (1)
-
WAŚ (1)
-
ZYMEX (1)
-
ZYMEX (1)
Cena
-
od
do
Płać bezpiecznie za pomocą PayPal

1951- 1964 1958-1964

234,00 zł

25,46 zł

53,42 zł

218,80 zł

131,71 zł

139,00 zł

394,60 zł

345,40 zł

570,72 zł

45,03 zł

158,50 zł

683,00 zł

691,00 zł

246,38 zł

218,10 zł

391,07 zł
Fordson Dexta w większości był dostarczany z 3 cylindrowym silnikiem Perkinsa A3.144 o mocy 32KM. Wersja benzynowa stanowiła rzadkość.
1961 Super Dexta, który można było odróżnić po zmianie stylistyki przodu. Ciągnik ten miał podwyższoną do 39,5 KM
1963 Dexta 2000 (w USA Ford Diesel 2000) o mocy 45KM, wzrost mocy osiągnięto przez powiększenie pojemności silnika (Perkins A3.152)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fordson Major wszedł do produkcji na przełomie 1951/52 roku, zastępując model E27N Major. Do jego napędu stosowano silnik benzynowy i diesla (40KM). Obydwa miały tą samą pojemność, różniły się stopniem sprężania.
1956 roku Major MKII z wzmocnionym silnikiem diesla o mocy 51,3KM i benzynowym o mocy 39,5KM. Inne ulepszenia: dwustopniowe sprzęgło do włączania hydrauliki podczas ruchu, wspomaganie kierownicy i nowy fotel.
1958 roku Super Major o mocy 51,8KM i zwiększonym udźwigu podnośnika.
1960 Power Major, silnik niezmieniony, wyposażony w hamulce tarczowe blokadę dyferencjału i nowszą stylistykę nadwozia. Znaczącym ulepszeniem było dodanie Qualitrol - systemu kontroli położenia i przepływu oleju hydraulicznego w podnośniku
1963 Super Major New Performance z silnikiem diesla 53,7KM- malowany z szarymi kołami i błotnikami.