Kategorie
Producent
- Agribelt (2)
- Agrifilter (2)
- BEPCO (1)
- BUTLER ENGLAND (3)
- CLASSIC PARTS (1)
- Correcto (1)
- Ferguson (5)
- FLEETGART (3)
- GB (1)
- Gemmot (1)
- INTERNATIONAL HARVESTER (1)
- JOHN DEERE (1)
- KORURS (1)
- LUCAS (9)
- LUK (2)
- NARVA (3)
- NESSENS (1)
- OSRAM (1)
- PRESTOLITE ELECTRIC (2)
- Sparex (17)
- VIX (1)
- WAŚ (1)
- WESCO (1)
- ZYMEX (2)
- ZYMEX (1)
Cena
-
od
do
Płać bezpiecznie za pomocą PayPal
1955 -1961
25,46 zł
53,42 zł
141,71 zł
179,00 zł
570,72 zł
45,03 zł
734,55 zł
24,00 zł
273,14 zł
48,80 zł
117,86 zł
513,97 zł
34,09 zł
75,87 zł
32,95 zł
154,00 zł
Ciągniki International B-250 budowano w fabryce w Bradford w Anglii.
Była to dawna fabryka samochodów osobowych i dostawczych Jowett, w której powstawały również pojazdy gąsienicowe Bristol.
B-250 posiadał silnik o mocy 30 KM. Po raz pierwszy został zaprezentowany na wystawie Royal Smithfield w 1955 roku i pozostał w produkcji do 1961 roku.
Wyróżnikiem tego ciągnika jest to, że był to jeden z pierwszych ciągników z hamulcami tarczowymi i blokadą mechanizmu różnicowego.
B-275 Podobnie jak B-250, był budowany przez International Harvester w Idle, Bradford. Do USA był dostarczany w latach 1959 do 1961 roku pod nazwą McCormick International B-275.
Unikalną cechą tego ciągnika jest 8-biegowa skrzynia biegów z dwoma biegami i mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu, w tym czasie normalnie niedostępna w amerykańskich ciągnikach.
B-275 produkowano również na licencji w Indiach, Mahindra Tractors.
W Wielkiej Brytanii ogólnie określano go jako International B275.