Kategorie
Producent
- A-parts (2)
- Agribelt (1)
- Agrifilter (8)
- AGRITRAC (1)
- BEPCO (4)
- BKT (1)
- BUTLER ENGLAND (3)
- CLASSIC PARTS (5)
- Expert Agritrack (1)
- EXPOM (1)
- Ferguson (46)
- Filtron (1)
- FLEETGART (4)
- Ford (3)
- GB (1)
- GRACE ENGINE PARTS (1)
- HELLA (2)
- INTERMOTOR (1)
- JOHN DEERE (1)
- KORURS (4)
- Korurs (1)
- LUCAS (11)
- LUK (3)
- MAHLE (2)
- Massey Ferguson (70)
- NARVA (3)
- NESSENS (1)
- NOZZILE (3)
- OSRAM (1)
- PRESTOLITE ELECTRIC (2)
- PRIMA (1)
- SĘDZISZÓW (1)
- Sparex (56)
- SPENCO (36)
- STANDARD MOTOR (12)
- URSUS (7)
- VIX (1)
- WESCO (1)
- WESEM (1)
- WFS WŁOCŁAWEK (1)
- ZSM URSUS CHEŁMNO (1)
- ZYMEX (3)
- ZYMEX (1)
Cena
-
od
do
Płać bezpiecznie za pomocą PayPal
189,23 zł
294,66 zł
274,99 zł
158,01 zł
25,46 zł
53,42 zł
141,71 zł
179,00 zł
187,46 zł
280,34 zł
623,30 zł
298,23 zł
45,03 zł
315,02 zł
159,01 zł
734,55 zł
325,00 zł
214,58 zł
Ferguson 35 powstał w 1953 roku. Był on następcą popularnego Fergusona TE-20.
Dwa lata później w 1955 roku w Ameryce zbudowano jego prototyp. Ciągnik ten był początkowo dostępny w dwóch modelach; wersji standardowej lub deluxe.
W październiku 1956 roku, w Anglii wyprodukowano pierwszy egzemplarz.
Rok później, kiedy wyprodukowano już ponad 73 000 ciągników, po przejęciu firmy przez Massey Harris nazwa została zmieniona na Massey Ferguson 35.
Obok benzynowego silnika Standard Motor 87 stosowano diesla tej samej firmy o symbolu 23C.
Od 1959 roku montowano wyłącznie 3 cyl Perkinsa AD3.144.
W sumie MF35 był produkowany przez ponad osiem lat, a ponad 388 000 ciągników opuściło linie produkcyjną.
Wiele z tych ciągników można jeszcze znaleźć w różnych gospodarstwach.